​Tandlæge Aalborg - Tandlægerne

Vesterbro 59

9000 Aalbrog

Tandoperationer og udtrækninger​

​Hos Tandlægerne Gaunø & Nielsen har vi ekspertisen til at udføre kirurgiske behandlinger du måtte have brug for. I særlige tilfælde henviser vi til en kæbekirurg som foretager komplicerede behandlinger for os.

Blandt de ting, vi udfører på klinikken, er tandudtrækninger, herunder fjernelse af visdomstænder, samt rodspidsoperationer, operationer af cyster og isætning af implantater.​

Værd at vide

Herunder kan du læse lidt omkring de forskellige tandudtrækninger og operationer:

​Fjernelse af visdomstænder

​En visdomstand, der ikke er vokset rigtigt frem, må i visse tilfælde fjernes, så den ikke danner betændelse eller skader på nabotænderne.

Operation af cyster

​En cyste (en godartet svulst) i kæbe eller mundslimhinde kan give store gener, men kan fjernes under lokalbedøvelse uden smerte under operationen.

Rodspidsoperation

​En rodspidsoperation er nødvendig, når betændelse på tandens rodspids ikke kan behandles med almindelig rodbehandling.

Isætning af implantater

​Indsættelse af implantat anvendes når du har mistet en eller flere tænder. På den måde kan du bevare et pænt tandsæt og et sundt bid.

​​​​

Kontakt os i dag for en tid på telefon 98 13 33 65, eller få et overblik over vores priser.

Information

Studierabat 20 %  på behandlinger som ikke er en del af overenskomst med regionerne om fast pris.

eksempelvis:

store plastfyldninger i kindtænder

og lokalbedøvelse.

Klinikken holder ferie lukket

ugerne 28-29  og 30.

Åbningstider​

Klinikkens åbningstider er​:

Mandag​

Tirsdag

Onsdag

Torsdag

Fredag